اعتراض به مالیات سرقفلی

اعتراض به مالیات سرقفلی در 1402 + (متن اعتراض)

دسته بندی :

اعتراض به مالیات سرقفلی

مالیات سرقفلی درصدی از حق سرقفلی است که هنگام واگذاری این حق از صاحب سرقفلی به فردی دیگر، باید پرداخت بشود. اعتراض به مالیات سرقفلی نیز ممکن است در برخی از شرایط صورت گیرد که در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم.

در بعضی مواقع، هنگام مشخص نمودن ارزش معاملاتی، کارشناسان امور مالیاتی نیز داخل می‌شوند. مثلا در مواردی که احتمال دارد قیمت معین شده برای مالیات، بالاتر از ارزش حقیقی آن باشد.

در این موقعیت، می‌توان در رابطه با نظر کارشناس برای ورثه اعتراض کرد. چنانچه اعتراض قبول بشود، قیمت حق سرقفلی تعدیل پیدا خواهد کرد.

با این حال، در بعضی از مواقع، اعتراض وراث رد می شود. اینجا نحوه‌ی تنظیم اعتراض‌نامه خیلی اهمیت دارد و کمک گرفتن از یک وکیل سرقفلی باتجربه می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

مشاوره تلفنی با وکیل متخصص امور مالیات و سرقفلی :
1- تماس با شماره : 02155969715
2- تماس با تلفن :   09124094606

مشاوره با وکیل سرقفلی جهت ثبت اعتراض

به دلیل اهمیت بالای تنظیم اعتراض‌نامه و ثبت آن، بهتر است هنگام انجام این کار از مشاوره با وکیل سرقفلی جهت ثبت اعتراض بهره ببرید.

این کار به شما کمک می‌کند که بدون ایراد این مرحله را پیش ببرید و نتایج بهتری را به دست آورید. علاوه بر این، می‌توانید بسیاری از دوندگی‌های مربوط به این کار را به وکیل بسپارید تا با سریع‌ترین راه‌ها شما را به چیزی که می‌خواهید، برساند.

امور مربوط به سرقفلی مانند موضوع مالیات سرقفلی دارای پیچیدگی‌های زیادی است و بهتر است در صورت بروز مشکل در این زمینه، با وکیل متخصص مشورت نمایید.
سرقفلی و موضوعات مربوط به آن پیچیدگی‌های زیادی دارد و بهتر است در صورت بروز مشکل در این زمینه، با وکیل متخصص مشورت نمایید.

متن اعتراض به مالیات سرقفلی

نوشتن متن اعتراض به مالیات سرقفلی باید با دقت انجام پذیرد و بهتر است این کار به دست وکیل متخصص عملی بشود.

نمونه‌ای از این متن را می‌بینیم:

بسمه تعالی

ریاست محترم امور مالیاتی شعبه …………
با عرض سلام و احترام، اینجانب در خصوص مبلغ مندرج در برگ تشخیص مالیات سرقفلی اعتراض دارم و خواستار تعدیل آن هستم.

با تشکر

امضاء

آیا مقاله اعتراض به مالیات سرقفلی در 1402 + (متن اعتراض) برای شما مفید بود؟ آماده پاسخ به سوالات شما هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)